onsdag den 6. december 2017

Så blev det december ......

Det er dejligt at kunne tænde lys i mørket, når vi nærmer os december. Min lille skov er genetableret ved værkstedet. Vi har en mark fuld af juletræer (forpagtet - så vi skal vi ikke selv gøre arbejdet) en del små juletræer må kasseres pga af ikke fuldendt form, og dem kan vi så tage af.
Men der er gang i julerierne ude og inde. I går var værkstedet fuldt af strikkende kvinder, og vi havde sidste eftermiddags-strikkecafe inden jul. Alice havde bagt fine æbleskiver i rigelige mængder, og de smagte.....
Nyt tiltag
Jeg får jævnligt henvendelser fra kvinder der gerne vil deltage, men ikke kan om eftermiddagen. Derfor har jeg arrangeret 3 datoer i foråret med aftenstrik fra 18-21.30.
Første dato er onsdag d. 17. januar. Læs mere om det her


December-måneds juletilbud er dette sjal - Røde Stjerne.
Det sælges til 450 kr i hele december mod normalt 590 kr.
Hvis det skal sendes, udgør portoen 35 kr.

Der er 3 røde farver og en grøn prik på en ensfarvet bund.
Send en bestilling til bodil@madam-munch.dk

Billedresultat for stjerne
God december måned 

5 kommentarer:

  1. Jeg har jo haft et par hyggelige eftermiddage hos dig, så jeg vil gerne komme igen, så jeg vil lige kigge på de datoer og måske få nogle med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt, jeg glæder mig til at se dig igen.

      Slet
  2. nöj, sikke et smukt, og lidt julet, sjal. tak for sidst (Webstriks festival i oktober) det var mere end dejligt at besöge dit værksted og meget interessant at höre dit foredrag om aftenen.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Frida, dejligt at møde et "gammelt" bekendtskab fra bloggen.

      Slet
  3. Kære Bodil - nej, det er ikke nemt at komme rundt på diverse forskellige sociale medier og så stadig holde liv i bloggene, men jeg holder nu fast ved min, som jeg altid kan bruge til opslagsværk, når der er detaljer om strik, jeg ikke kan huske. Turen til Shetlandsøerne ser fuldstændig fantastisk ud - du har stadig mange jern i ilden, kan jeg se :-) Rigtig glædelig jul, hvis ikke vi "mødes" inden. Smukt sjal :-)

    SvarSlet