mandag den 11. januar 2016

Strikkecafe tirsdag eftermiddag 14 - 17


Så er jeg klar til årets første eftermiddags-strikkecafe. Det kommer til at foregå på den første tirsdag i en lige uge i en måned fra kl. 14 - 17, og første gang er nu på tirsdag d. 12. januar.
Jeg vil her i starten gerne have en tilmelding på 31525435 eller på bodil@madam-munch.dk.
Jeg laver kaffe og te, og jeg underviser i en teknik, et godt fif eller et mønster.
pris 30 kr.
De følgende datoer er:
9. febr.
8. marts
5. april 
3. maj
Kom og nyd mit dejlige værkstedslokale med strik, snak og hyggeligt samvær.
Jeg vil samtidig gøre opmærksom på, at der er ledige pladser på kurset i Redesign 7, februar.

4 kommentarer:

  1. Jeg ville gerne, men vi får gæster i morgen. Lysten er der.

    SvarSlet
  2. Så er d3t altså ærgerligt, at jeg ikke bor lige rundt hjørnet. I kan ikke andet end at få nogle dejlige timer i de skønne lokaler - du må nyde at gå rundt der i hverdagen ☺ Jeg elsker årets første dag og den er bestemt for dyrebar til at have tømmermænd. Det er så dejligt at være klar og lægge planer for et helt nyt år. Og så må det gerne være et tegn på, at jeg har nået en vis alder ☺ glæder mig til at besøge dig i det nye år ☺

    SvarSlet
  3. Jeg havde engang et link til en side hvor man kunne sætte et motiv ind og så et øjeblok efter var der et mønster til strik... Kender du det?
    Det her strik triks men findes ikke mere. Kender du et lign???

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har hørt om det, men ikke prøvet. Kender ikke siden.

      Slet