fredag den 15. oktober 2010

Hvor besværligt!

Vi skal nogle dage til Sardinien, og da jeg bestilte rejsen over nettet, syntes jeg at det smart ikke at skulle have en stor kuffert med, vi kan nøjes med en kabinestørrelse. Vi behøver ikke stå og vente ved bagagebåndet, men kan gå direkte ud til den lejede bil.


Men da jeg så skulle boarde over nettet, gik det pludselig op for mig, hvad vi nu står i.
Alt toiletgrej skal nu være i de tilladte mængder, og det skal være i gennemsigtigt emballage. Nå pyt tænkte jeg, så køber vi i den toldfrie, men hvad så med hjemrejsen, vi kan ikke få det med hjem?
Nej, der er ikke andet at gøre, end at få fat i det nødvendige udstyr, og her er det så. Det lokale apotekudsalg var så flink at give mig nogle vareprøver med i købet.
Så må vi se, om vi kan overholde alle bestemmelser. Strikketøj på træpinde tror jeg ikke bliver et problem, det var det i hvert fald ikke sidste gang.
Men ellers starter efterårsferien i Tind, hvor jeg står i butikken i morgen. Der er gode tilbud hele ugen.
God ferie til alle jer, der er så heldige.

1 kommentar:

  1. Må man godt få sådan nogle vareprøver med, når de ikke er i gennemsigtig emballage?
    Lækker taske/kuffert.
    God arbejdslyst i morgen til store skodag - og garntilbud, så vidt jeg kan se af nyhedsbrevet.
    Jeg har desværre ikke ferie, men vi skal jo også være nogen, der holder hjulene igang, mens I andre er på ferie ;-)
    Rigtig, rigtig god ferie, Bodil.

    SvarSlet