søndag den 4. juli 2010

strikbøger og havemøbler

Jeg er en flittig bruger at den fantastiske biblioteksservice vi har i DK. Jeg har netop fået en bog hjem af Alice Starmore The Celtic Collection.
Det er en spændende og meget flot bog med keltiske mønstre, diagrammer og udførlige opskrifter.

Jeg er altid på udkik efter ny inspiration til et sjal eller måske en vest i mønsterstrik.
Jeg har også lånt en bog med gamle strikkemønstre fra Gotland.


Vi er ved at få lavet en ny terrasse, så vi må have et nyt sæt havemøbler. Jeg gjorde en god handel gennem Den Blå Avis og fik dette sæt incl. en solvogn som ses bagved til en billig penge.
Ved hjælp af lidt knofedt, sandpapir
og Trip-Trap olie som fulgte med i handlen er det nu så godt som nyt.
Så nu må sommeren gerne fortsætte i en uendelighed.

3 kommentarer:

  1. Den boken ser spennende ut. Ser ut som dere har fått en deilig uteplass.

    SvarSlet
  2. er Thos polstrede stole? fine farver!

    SvarSlet