lørdag den 6. februar 2010

Roserne vokser frem


Det går forrygende med mit rosensjal. Det er meget hurtigere strikket end Klitrose-sjalet, fordi jeg ikke skal bytte om på garnet på fingeren så ofte. Det lyder måske lidt kryptisk..... men indviede forstår det sikkert.....


Her ses hele længden, og nu er en omgang oppe på rigtig mange masker. Jeg strikker så længden bliver 85 cm dertil kommer kanten, og jeg har nu 67 cm. Det skal gerne holde til uge 7, hvor jeg skal "holde ferie" i Tind Tekstil og Kunst i 3 dage, og her skal jeg have det med, så jeg kan demonstrere for interesserede kunder, hvor let det er at strikke på denne måde.
.

1 kommentar:

  1. Det lyder lidt sært med at det er hurtigere at strikke? Jeg synes ellers mønsteret ser sværere ud .
    Men Flot er det blevet allerede :-)
    Mvh Kirsten

    SvarSlet