søndag den 10. maj 2009

supersoft er ikke bare supersoft

Jeg har købt garn hos Helle Holst, og det er en stor fornøjelse at sidde med garnkortet og forestille sig alle de dejlige farvesammensætninger, der kan være. Nu må jeg prøve med en strikkeprøve og en vask, så jeg kan se hvordan garnet arter sig.
Jeg havde 100 g supersoft fra Garngalleriet og har længe haft kik på Sannes modeller. Jeg gik i gang med Anemone uden at tjekke strikkefasthed og ubs!!! str. 1 år blev pludselig til str. 4 år, så nu varer det lidt inden det lille barn vokser til den anemone! Men der må være stor forskel på Marianne Svits supersoft og Garngalleriets. Min strikkefasthed plejer ikke at afvige meget fra det oprindelige.

Desuden drillede modellen meget, men det var vist strikkeren som var usædvanlig klodset og måtte trævle op gang på gang.

1 kommentar:

  1. Noen overaskelser får man når man bare setter igang. Det er nå ok det òg. Jeg synes toppen ser veldig flott ut, nydelig farge var det også.

    SvarSlet